BRANDING DESIGN © 2025

BRAND UNIVERSE 

THE 3 STAGES OF MATTER

  • Got an abstract idea? Through research, moodboards and naming, we capture the essence of your brand before it takes form.

  • Shaping the flow of your brand. Your concept begins to transform into tangible elements. We design and refine the different assets that will bring it to life.

  • Your brand, fully formed. We package every element into a cohesive, ready-to-use brand system. This is the final, tangible stage. A complete brand identity ready to occupy its space in the world.

Person hanging posters on a white wall.

01. Concept

Desarrollo de 3 propuestas de conceptualización y moodboard gráfico para tu marca.

2 semanas

*Incluye 1 ronda de cambios.
Overhead view of a cluttered desk with two people sitting around it, working on printed documents with black circles, a laptop, a pen, a marker, and various papers, some with printed text and others with handwritten notes.

02. Development

Diseño de una propuesta de identidad visual:

  • Logotipo primario

  • Logotipo secundario

  • Isotipo / monograma

  • Paleta de color

  • Paleta tipográfica

  • Estilo de fotografía

  • Elementos gráficos (ilustración, patrón…)

Incluye 5 aplicaciones gráficas: tarjeta de presentación, empaque, papelería, sticker, entre otras.

4 semanas

*Incluye 1 ronda de cambios.
Black and white photograph of a vintage typewriter with a closed notebook on top, surrounded by scattered papers, including one with bold text that says 'HAZLO PARA' and an email address, in an office or workspace setting.

03. Delivery

Entrega de manual de identidad de tu marca con usos correctos e incorrectos + archivos finales.

1 semana

*no hay cambios.

CLIENT
PORTFOLIO

Logo Marama
Logo Villa Torél
Logo Meraki Weddings
Logo Sennsa Studio
Logo Nuxu
Logo Hoku Poke Shop
Logo Techtum
Logo NOGU Frozen Society
Logo Phastos
Logo KALI Coffee Roasters
Logo O.Spa.Salon
Silhouette of basketball player dunking on a hoop against a sunset background

Cotización

$15,000 MXN. + IVA

  • Se requiere un anticipo del 50% para iniciar el proyecto.

  • Un 25% adicional se debe cubrir al momento de la presentación de la marca.

  • El saldo restante (25%) debe liquidarse antes de la entrega de los archivos finales.

  • En caso de pagar por transferencia, se deberá agregar el 16% de IVA.

  • No se realizan reembolsos.